Tuesday, November 13, 2012

Aku terlalu kuat berkhayal

Pernah tak pernah tak, rasa macam nak 

1) Jadi halimunan dan ngintai orang yang kita nak intai.

2) Terbang ke satu tempat ke satu tempat.

3) Cakap atas pentas macam pentas tu abah kita punya dan penonton penonton tu semua lembu dan haiwan ternakan jiran kita.

4) Jawab matematik dan Strength Of Material atau Kimia dengan lajunya macam dalam cerita omputih dimana budak nerd lebih penting dari pihak polis. eh?

5) Bila berjalan, semua benda yang kita nak akan terpelanting kat kita ikut kehendak otak. Contohnya neck tie. Eh aku tak pakai neck tie. Ehm, duit. boleh?

6) Bela doraemon?

7) Masa terhenti dan kita boleh buat apa yang kita nak. Aku nak.. aku nak.. muehehehehehe

8) Apa yang kita teka selalu tepat dan kita pun jawab "eh mana ada bijak, aku teka ja hehe *gosok gosok kepala malu malu"

9) Update blog tapi tiba tiba nak terberak macam tiada hari esok.


No comments:

Post a Comment